Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie heeft ervaring met Google Agenda?

Werkt het echt handig?
Wat zijn de voor en nadelen?
Zijn er alternatieven

Toegevoegd na 52 seconden:
en wat zijn de voor en nadelen van de alternatieven.

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.google.com/intl/nl/googlecalendar/overview.html

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me erg onhandig om perse online te moeten zijn om mijn agenda te kunnen raadplegen.
(Lees meer...)
itsme
14 jaar geleden
Het grote voordeel van google agenda is, dat je er overal ter wereld bij kan, zolang je maar een internetverbinding hebt.

Daarnaast heeft google sinds ruim een jaar een Active Sync licentie, die het mogelijk maakt je agenda en daarnaast je mail en contactpersonen te synchroniseren met je telefoon.

De functionaliteit is wat het is. je kan afspraken inplannen, andere mensen uitnodigen, eigenlijk hetzelfde wat je met je agenda in outlook ook kan, maar dan in een iets ander jasje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind de gratis sms functie erg handig. Krijg een sms 15 min. voor de afspraak.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat ik vooral erg handig er van vind is dat je de google calender met een soort van RSS feed/gadget op je igoogle pagina kan plaatsen.
Ik gebruik igoogle als mijn startpagina en heb bij het straten van mijn browser dus altijd direct mijn agenda voor mijn neus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding