Office Outlook start wel op in veilige modus maar neit gewoon, hoe kan dat?

Als ik office Outlook in de veilige modus opstrart werkt het prima maar wanneer ik hem gewoon op wil starten dan duurt het om te beginnen heel lang (zie alleen het gelige Outlook schermpje), vervolgens krijg ik de melding "kan geldige mailmappen niet vinden" en hierna sluit het zichzelf weer helemaal af. Iemand enige idee wat dit kan veroorzaken?

Heb al geprobeerd alles opnieuw te installeren, probleem blijft.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
5.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat voor account heb je gebruikers account of administrators account
van je computer
start/uitvoeren type control userpasswords2
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
controleer even je e-mailprofiel
http://support.microsoft.com/kb/829918
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb administrators account en mijn profiel ziet er OK uit.

Het beste antwoord

Het kan zijn dat je e-mailprofiel is beschadigt
daardoor weet outlook niet meer waar hij zijn pst file heeft staan en zijn archief map
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probleem niet opgelost maar wel meest uitgebreide hulp.

Andere antwoorden (2)

Herstel draaien vanuit veilige modus zou het probleem moeten verhelpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je pst-bestanden zijn dan beschadigd of verplaatst. Kijk onder Extra's, Accountinstelingen, E-mail, Map wijzigen en wijs dan je pst-bestand aan. Dit is meestal outlook.pst. Waar het bestand staat kun je beste even met de zoekfunctie uitvinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het vreemde is dat die gewoon goed aangewezen staan.