Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan ik geen aparte resoluties instellen?

Ik heb 2 verschillende beeldschermen. De een is 19 inch (vga), de ander 24 inch (hdmi). Ik moet voor allebei dezelfde resolutie instellen. Ik kan niet voor de een hoger en voor de ander lager. Ik heb intel hd graphics. Hierdoor komt het beeld op de 24 inch er niet uit te zien, namelijk heel erg opgerekt in de breedte.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
569
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Drivers geupdate?
http://www.intel.com/p/en_US/support/detect?iid=dc_iduu

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Beste Dextro, dit is absoluut wel mogelijk. Het kan alleen NIET als de schermen als mirror ingesteld staan op de videokaart. Om je te kunnen helpen is er wel meer informatie nodig. Kan je bijvoorbeeld een screenshot maken van je beeldscherm instellingen? (als je windows gebruikt is dat normaal gesproken: Rechtermuisknop op je bureaublad > Eigenschappen (of resolutie instellen) > instellingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Voor een onafhankelijke resolutie instelling voor beide monitoring, moeten beide monitoren dezelfde aansluitingen hebben. Op Intel site wordt DisplayPort genoemd als voorbeeld, maar kan ook met HDMI, een mix van diverse aansluitingen zoals bij jou werkt niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding