werkt een powerpoint presentatie van 2013 op een computer met de versie van 2010?

ik heb nameljk een presentatie gemaakt op mijn laptop met de versie van 2013, maar de computers op school hebben de versie van 2010.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ja, dit is mogelijk. Wel loop je het risico dat er bepaalde gegevens verloren gaan, bijvoorbeeld als Word 2010 bepaalde fonts (lettertypen) in de presentatie niet herkent. ze worden dan in een ander font gepresenteerd. ook bepaalde effecten kun veranderen. Hoe je dit kunt testen? Sla je presentatie op (opslaan als...) -> je ziet dan 2 balkjes. in de eerste moet je de naam van je presentatie invullen. in de 2e kun je zien hoe je het bestand opslaat (MOV, PDF e.d.). als het goed is staat daar ook word 2010 bij. selecteer die en je bent er zeker van de presentatie ook werkt op school!
(als dit er niet bijstaat, geen zorgen, je 2013 presentatie werkt ook prima op 2010 hoor!)