Is er ook een Ipad app waarmee ik kan videobellen en een kinderboekje of prentenboekje kan voorlezen?

Ik zou graag als ik op zakenreis ben mijn dochtertje van vier een verhaaltje willen voorlezen voordat ze gaat slapen. Is er ook een iPad app waarmee je kan voorlezen en videobellen? Als dat er is kunnen we een prentenboek samen lezen voor het slapen gaan als ik op reis ben. Dat zou echt voorlezen op afstand zijn en voor mij echt een uitkomst. Mijn dochtertje vindt kinderboeken helemaal fantastisch en kan ook goed omgaan met de Ipad.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

In de onderstaande URL staat een leuke app beschreven die precies doet wat jij zoekt, namelijk voorlezen én videoconference...

http://www.family-rootz.com/?language=nl
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank voor de tip dit is precies wat ik zocht en meer, ik heb de gratis app net gedownloadd. Je kan met de Ipad app namelijk ook nog foto's kijken en videobellen alsmede spelletjes spelen en videochatten. Hieronder de link die gaat naar de appstore. http://itunes.apple.com/us/app/rootz/id692744027?ls=1&mt=8
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb 'm al thanks! :-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoi Jackinthebox, Leuke tip dat Rootz. Ik heb het net er op gezet en het werkt erg makkelijk. Mijn zoon heeft 'm ook al geinstalleerd en ik heb net al even een spelletje gespeeld met de kleine bij hun. Echt een aanrader.

Andere antwoorden (1)

Heel eenvoudig, iedere iPad (of iPhone of iPod touch) is door Apple al voorzien van de app Facetime. Met deze app kun je videobellen met een ander die ook Facetime heeft. Facetime werkt sinds iOS 6 zowel op 3G als wifi-netwerken. Je hoeft dus niet meer allebei perse op wifi te zitten om te gebruiken.

Als je geen Facetime wil of kunt gebruiken (bv. omdat één van de twee geen Apple apparaat heeft) zou je ook bv Skype kunnen gebruiken. Ook met Skype kun je videobellen (en "gewoon" chatten).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat je de vraag nog eens moet goed lezen....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik had uit de vraag niet begrepen dat de app ook een prentenboek zou moeten bevatten. Dacht meer aan videobellen en een los prentenboek.