waarom lukt het wel om items te synchroniseren van laptop (agenda windows 8) naar telefoon (s planner) en niet andersom? beiden ingesteld met hotmail

Als ik op mijn laptop een nieuw agenda item maak, komt deze automatisch in mijn s planner op mijn Samsung galaxy note 3 te staan. Als ik op mijn note een agenda item maak, komt deze niet op mij laptop te staan. Hoe kan dit? Bij de instellingen van s planner, kijk ik bij agenda's en daar zie ik alle accounts van mij in staan. Mijn laptop agenda staat ingesteld met hetzelfde account. Waarom lukt dit niet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Weet je zeker dat je hem in de juiste agenda zet? Met name de Google Agenda kan op Android telefoons nog wel eens hardnekkig zijn.