Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik voor mijn clan een gratis TeamSpeak 3 vinden? of als het niet anders kan TS2?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
704

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

TeamSpeak 3 blijft de erfenis van de oorspronkelijke TeamSpeak communicatie systeem eerder aangeboden in TeamSpeak Classic (1.5) en TeamSpeak 2. TeamSpeak 3 is niet alleen een uitbreiding van zijn voorgangers, maar een volledig herschreven in C + + van de eigen protocol en core technologie.

Met meer dan zeven jaar ervaring en leiderschap in de VoIP-sector, hebben onze ingenieurs creëerde een flexibele, krachtige en schaalbare oplossing geeft je de mogelijkheid om te passen en op maat uw stem communicatiebehoeften welke manier die u wenst. Nieuwe gebruikers en TeamSpeak zowel veteranen zal nu genieten van een geheel nieuwe ervaring in de stem van de communicatie met behulp van TeamSpeak 3's ongeëvenaarde functionaliteit en krachtige nieuwe functies.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik kan je een teamspeak 2 srever regen gratis hoeveel man bzwier@hotmail.com geef aan dat het voor teamspeak gaat dan heb je morgen middag nog een teamspeak 2 server bzwier@hotmail.com
groetjes bjorn

Toegevoegd na 9 uur:
hier heb je een ip adres van teamspeak 84.25.132.71:8767
vraag naar warangel

groetjes bjorn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding