Hoe verwijder ik back-up bestanden in Nero Backitup & burn?

Een back-up is prima, maar ik hoef geen back-ups te bewaren van 1,5 jaar oud. Het neemt veel geheugen in beslag. Wil het daarom graag verwijderen, maar krijg het niet voor elkaar. Wie o wie kan mij helpen? Alle back-ups staan op een losse harde schijf. Het is bij elkaar meer dan 200 gb :( en daar kan ik zoveel leukere dingen op kwijt. Ik heb het ook al via veilige modus geprobeerd (dat las ik via Google), maar ook dat lukt niet.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

als je tijdelijk nero uninstaleerd kan je kiezen voor alle bestanden en back ups mee te verwijderen (of toch bij nero media)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
hopelijk kun je het er weer opzetten, als je teamview hebt wil ik gerust eens helpen kijken wel jammer dat het over 200gig gaat