Hoe verwijder je eset smart security 7 van de pc?

Ik heb mijn PC tweedehands gekocht maar deze software stond er op. de licentie verloopt en ik wil dit programma graag verwijderen..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.3K

Het beste antwoord

1.Download de ESET Uninstaller toepassing (500 KB) en sla deze vervolgens op u bureaublad op. Klik op de onderstaande knop om de download te beginnen.
Download de ESET Uninstaller:
http://download.eset.com/special/ESETUninstaller.exe

2.Herstart de computer en start in de Veilige modus. Tijdens het opstarten dient u herhalend op de F8-toets te drukken totdat de geavanceerde opties worden weergegeven. Selecteer Veilige modus en druk op ENTER.
Als u probeert de ESET Uninstaller te draaien in de normale modus zal deze mislukken en de foutmelding "ERROR!" weergeven .
3.Dubbelklik op het ESET Uninstaller icoon op uw bureaublad om de verwijder procedure te starten.

Mocht het niet lukken, dan hoor ik het graag.
SimonV
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Is het al gelukt?

Andere antwoorden (1)

Als je windows 7 hebt dan zo:
Klik op "Start" > Klik op "Computer" > Klik op "Een Programma verwijderen of wijzigen" > Zoek dan Eset smart security 7 op > Rechter muisklik > klik dan op "Verwijder"
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
werkt helaas niet, zie het niet in de lijst staan (XP)