hoe zet je foto's van sony xperia s over op laptop?

Hoi,
Ik probeer foto's over te zetten van mijn sony xperia s naar mijn laptop dmv usb kabeltje.. Nou lukt t niet echt en kan k op internet geen goede uitleg vinden...

Toegevoegd na 31 minuten:
Ik probeer dus met zo'n kabeltje in mn telefoon en die aan t andere einde in mn laptop zit over te zetten op mijn laptop zodat k t op n usbstick kan zetten.. Of gelijk op usbstick maar miijn laptop geeft alleen de usb stick aan en niet het draadje waar me telefoon mee verbonden is..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
2.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan je wat duidelijker zijn over wat er precies niet lukt?
Kopieer je de foto´s naar je harde schijf of gebruik je een programma?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik probeer dus met zo’n kabeltje in mn telefoon en die aan t andere einde in mn laptop zit over te zetten op mijn laptop zodat k t op n usbstick kan zetten.. Of gelijk op usbstick maar miijn laptop geeft alleen de usb stick aan en niet het draadje waar me telefoon mee verbonden is..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat je de instelling op je mobiel verkeerd hebt staan. Als je de kabel in de laptop en telefoon doet, wat gebeurt er dan? Als het goed is geeft de mobiel een geluidje dat hij aangesloten is en kan je kiezen welke optie de mobiel moet kiezen om verbonden te staan.
En anders heb je niet de goede driver geinstalleerd of is er nog helemaal geen driver op je laptop geinstalleerd daarvoor want je laptop herkent je mobiel niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nou de fot's overzetten lukt nu maar ik kan alleen de fot's uit mn interne geheugen overzetten want ik kan niet bij mijn fotoalbums waar de fot's staan die ik zelf heb gemaakt met mn telefoon....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op de website van Sony kun je software downloaden waarmee je je Xperia kunt verbinden met je pc

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk zit er een micro-SD in je telefoon (zie afbeelding). Deze kan je in een micro-sd adapter doen. dist is bijvoorbeeld een grote SD kaart of een usb-stick.

Eerst moet je op je mobiel bij instellingen, opslag en dan SD-kaart de SD-kaart afmelden. dan kan je deze verwijderen, in de micro-SD adapter doen en in de computer.