Hoe begin ik mijn pagina nummers op pagina 3?

Ik weet dat deze vraag veel gesteld en beantwoord wordt, maar na een kleine 3 kwartier zoeken lukte het me nog steeds niet (ja, Word noob).
Ik wil op de 3e bladzijde beginnen met de paginanummering. De eerste 2 bladzijden, een titelblad en inhoudsopgave, wil ik dus niet benummerd hebben. Ook wil ik dat de 3e bladzijde begint met nummer 1, dus niet met 3 zoals het oorspronkelijk wel is.
Alvast bedankt.
ps Ik heb Word 2007 Nederlandstalig

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Je gaat op pagina 3 naar Koptekst/Voettekst, kiest daar voor Opmaak Paginanummer, en stelt dan in dat je wilt Beginnen bij 1.
Amadea
10 jaar geleden
Wat amadea zegt geld voor een andere Word versie.
Je moet de kop/voettekst openen, dan naar ontwerpen>paginanummer>opmaak van paginanummer