Waarom kan laptop met windows 7 geen WiFi netwerken vinden?

De laptop van mijn moeder vindt plots geen netwerken meer. Normaal gesproken, als ons netwerk er uit lag, liet hij nog andere netwerken zien (van de buren bijv.). Maar zelfs dat doet hij niet meer. En dit is alleen bij haar het geval, mijn internet werkt wel.

Iemand misschien ideeën en/of tips om dit te verhelpen? (netwerkproblemen oplossen en router uitschakelen al geprobeerd, werkt niet). Graag in Jip en Janneketaal, ben een behoorlijke digibeet.

Alvast bedankt :-)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.4K

Antwoorden (4)

is er ook een ledje dat aangeeft of wifi werkt op je laptop. ?
soms is het per ongeluk uit gezet
met een toetsen combi kan je dat weer aan zetten kijk of je het wifi symbool op de laptop kan vinden en welke kleur deze heeft
dus bijv op de f5 toets staat ook het wifi symbool in de kleur blauw
de Fn toets is ook blauw dus dan is het FN plus F5
hopelijk is dit het euvel
of ziet er misschien een wifi knopje op de zijkant ? o.i.d ??
capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is een Toshiba, dus gaat met fn en f8, maar ook dat werkt helaas niet.. Daar staat er dat de WiFi gewoon aanstaat, heb de laptop ook al diverse keren opnieuw opgestart maar ook dat werkt niet.
Probeer met je rechtermuis het wireless icoon te klikken en dan 'Probleem Oplossen' selecteren, dit leidt je door een wizard heen, waarna het weer zou moeten werken(op diverse toshiba fora wordt dit als oplossing aangedragen)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
probeer in deze te komen:
Configuratiescherm\Netwerk en internet\Netwerkverbindingen
en zet de wifi uit en dan weer aan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kan zijn dat je perongeluk een driver voor wifi hebt verwijderd. Je kan ze hier downloaden: http://aps2.toshiba-tro.de/WLAN/?page=downloads