Alle word pagina's zijn verschillend. Hoe zit ik dit terug?

Ik denk dat ik per ongeluk iets verkeerd heb gedaan. Maar ik weet niet hoe het terug moet. Alle pagina's zijn van verschillende grootte geworden. Wie kan mij helpen?!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Amadea
10 jaar geleden
Ik werk zelf nog met Word 2003, en zou het als volgt oplossen: Alles selecteren, dan via Bestand naar Pagina-instelling. Bij Papierformaat A4 kiezen, en aanvinken dat het van toepassing moet zijn op het Hele document.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt. Maar het heeft helaas niet geholpen, er staat dat alles gewoon al A4 is. Heb zo'n beetje alle knopjes al bekeken en aan of uit gevinkt..
Amadea
10 jaar geleden
En als je alles knipt en vervolgens plakt in een nieuw, onopgemaakt, bestand?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als ik alles tegelijk knip en plak, dan is het andere bestand ook zo raar. Maar ik doe het nu stukje voor stukje, en dat lukt gelukkig wel!
SimonV
10 jaar geleden
Of opslaan als tekstbestand, afsluiten en dit tekstbestand openen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wil je de pagina's in 2 kolommen of heel A4-formaat?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hmpf, als die zegt dat alle pagina's A4 zijn, dan rekt hij zich uit met naam van A4 :/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb opslaan en afsluiten al geprobeerd, dat hielp niet. Ik wil de pagina's gewoon normaal op A4.
SimonV
10 jaar geleden
Als tekstbestand? Als je voor tekstbestand kiest, verliest hij alle opmaak.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oh zo. Ik heb nu alles al stukje bij beetje geknipt en geplakt naar een normaal bestand! En dat rare bestand verwijderd! Toch bedankt!:)

Antwoorden (2)

Bij de Pagina-indeling de juiste instellingen opgeven en dan zou het voor alle pagina's hetzelfde moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo,
Voor zover ik kan zien is het probleem dat u de witruimte heeft verborgen. Om deze terug te krijgen gaat u onderaan de pagina staan (zie pijl in afbl) en dan dubbelklik (er staat: "Dubbelklik als u de witruimte wilt verbergen" oid). Als dit niet werkt zet het in een reactie en ik probeer u verder te helpen.
Gr,
MaartenvL