Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik inkomende mail automatisch in ander mapje dan Inbox?

Kan ik mail van een bepaalde afzender automatisch door Outlook laten plaatsen in een nader mapje dan in de Inbox?
Bijvoorbeeld mail van mijn vriendin in mijn nieuw aangemaakte mapje "Vriendin".

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
15K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat dit met gmail wel kan. Gmail is in mijn ogen sowieso een aanrader als je nog met outlook werkt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In Outlook 2010 kun je regels instellen via Bestand -> Info naar Regels en Waarschuwingen.
In Outlook 2003 en 2007 kun je het via het menu Extra –> Regels en waarschuwingen instellen.

Klik hierna op Nieuwe regel
Stap 1 staat al juist ingesteld, een bericht van iemand naar een map verplaatsen.
Stap 2 hier moet je aangeven welk bericht naar welke map verplaatst moet worden.

Kies eerst de blauwe regel “personen of openbare groep” Hier kun je het emailadres van je vriendin ingeven.
Daarna klik u op “naam map”, hier geef je aan dat het bericht naar de map vriendin verplaatst moet worden.

Succes!
(Lees meer...)
SimonV
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In Outlook.COM: Klik op het Instellingenwieltje rechtsboven. Kies Meer e-mailinstellingen. Daarna " Outlook aanpassen" en dan "regels voor het sorteren van nieuwe berichten" Voilá.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding