Hun gebreuken fraps voor het opnemen van pc gameplay
Een hdpvr voor console gameplay

En ze bewerken hun video met sony vegas
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ddg doet het met camatasia studio (bewerken)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ohh dat kan maar spooky gebreukt sony vegas pro Heb zelf ook een best groot nl yt kanaal :)
Inderdaad wat Gears zei: Fraps

Wat ik je wel aanbeveel is om met dat programma op te nemen maar met Cyberlink Powerdirector te bewerken. Het heeft een snel-renderings technologie waarmee je je video sneller hebt bewerkt en opgeslagen. Kijk bron voor Cyberlink,

MVG,
Lars