Ik heb windows 8 op mijn laptop geïnstalleerd, maar ik wil een sticker van windows 8 plakken, krijg ik deze gratis?

Dus ik had een windows 7 pc nieuw gekocht met de sticker van windows 7, ik heb er nu windows 8 op geïstalleerd voor 15 euro en wil er nu een sticker van windows 8 op. Nu vraag ik: weet er iemand als ik deze sticker gratis kan krijgen van windows?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1K

Antwoorden (2)

Gratis zal z'n sticker niet te verkrijgen zijn ben ik bang. Op onderstaande website kan voor €1.50 z'n sticker kopen.

http://www.modsticker.com/products/Windows-8-Metal-Logo-Sticker-(Square).html

Persoonlijk trek ik altijd alle reclame sticker van mijn laptop af (als ze al niet los laten naar bepaalde tijd...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn advies:
Koop de stikker niet.

Mijn argument:
De stikker dient er voor om het duidelijk te maken dat het een Windows 7 of Windows 8 besturingssysteem is en voor de rest niks. En als je de stikker er op plakt zal hij vroeg of laat er af gaan.