hoe deinstalleer ik mozilla thunderbird volledig?

Ik kan geen mails meer deleten en bij een herinstallatie zet mozilla al mijn mails terug!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
5.2K

Antwoorden (3)

Ga naar deze computer. In de bovenste balk staat: "een programma verwijderen of wijzigen", klik hierop.

Zoek in de lijst met programma's naar Thunderbird en kies om deze te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt een poging doen met Revo Uninstaller, die scant ook je schijf en registry voor achtergebleven bestanden...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Eens met GertdeJong :
Revo Uninstaller werkt perfect. Wel de laatste stappen doorlopen (aanvinken en verwijderen!).

Eventueel kun je met CCleaner nog een keer het register schonen, maar ik heb zelden meegemaakt dat er nog wat gevonden werd.

Mozilla zet de mails die (nog) op de browser(s) van de mailadressen die je hebt elders staan mogelijk wel terug na herinstallatie. Die moet je dan van je browser verwijderen (bv gmail.com, hotmail.com, xs4all.nl, kpn.nl etc)

Let op dat je bij CCleaner niet de betaalde versie laadt, en tijdens installatie niet allerlei onzin in je browser meekrijgt WEG vinken.
Verderop tijdens installatie wanneer hele trits vinkjes komen, alleen bovenste en onderste optie aanvinken.
Maar verder een uiterst betrouwbaar proggie qua cookies verwijderen, register schonen en opstart en verwijder functies!