Ik zoek een programma of online site waarmee je kunt kijken wanneer je andere computer gebruikt wordt?

Kijk, ik ben er achter gekomen dat mijn computer gebruikt wordt als ik weg ben. Dus ik zoek een programma of site waarmee je kunt zien wanneer mijn andere computer gebruikt wordt (wordt waarschijnlijk geregistreerd door verbinding met internet)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.4K
Ritsuka
10 jaar geleden
Maar dan weet je nog niet wie het doet toch?

Antwoorden (2)

Zet er skype op, stel in dat het automatisch start bij het opstarten van Windows, lig in met jouw naam en zet het programma rechts onderin (taskbar heet dat geloof ik).

Log in op een andere computer met een tweede skype account, voeg het contact van de andere computer toe en je kunt precies zien wanneer de pc online gaat.

Skype is er ook voor Iphone en Android. Bedoeld om te communiceren, maar geeft ook de status van de gebruiker aan. En het is gratis.
paulus811
10 jaar geleden
paulus811
10 jaar geleden
Lig in in de 1e zin moet natuurlijk log in zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Slim, heel slim :) deze ga ik gebruiken :D
Een 2e mogelijkheid is TeamViewer met dit programma kan je op afstand je eigen computer overnemen (en tevens ook gewoon zien of de aanstaat of niet). Op deze manier kan je meekijken met je computer.

Hier voor dien je vooraf op je eigen computer TeamViewer te installeren,en zo te configureren dat je op afstand zonder pincode er in kan komen. Dit door het instellen van een vast wachtwoord. Hier voor dien je tijdens de installatie een eigen TeamViewer account aan te maken.

Dit doe je als volgt:

-Start op de computer die je wilt kunnen overnemen teamviewer op.
-Ga naar Verbinding links boven in het schermpje van teamviewer
er zal een dropdown menu komen
-Klik op toegang zonder toezicht instellen...
-Stel de computer naam en een wachtwoord in.
-Druk op Voltooien.

In het rechter scherm zie je nu de zo juist geïnstalleerde computer met TeamViewer

Toegevoegd na 1 minuut:
Op de computer waar je je eigen computer wilt bekijken hoef je enkel de TeamViewer client te installeren. (Bron 2)