Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat te doen als Windows Vista een mp4 niet wil openen?

Uitleg: ik had een mp3, video bestand. Dat kan ik niet opslaan op mijn Sony NWZ, walkman. Dus geconverteerd naar mp4. So far, so good. Wil ik het openen in Vista. Gaat niet. Gezocht naar free downloads. Diegene die ik kon vinden scannen dan je computer en dan moet je alsnog iets van ze kopen om het op te lossen. Ik wil het graag gratis oplossen, als dat kan. Weet iemand een programma voor me? Of andere oplossing?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
1.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor alle ideeën.
Ik ben er nog niet uit welk het beste is.
Als ik eruit ben zal ik het beste antwoord kiezen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

je mist een codec om aftespelen in de media player je kunt ook het programmatje VideoLAN downloaden en installeren daarme kun je bijna alle formaten mee afspelen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Download eens divx7 en ffdsshow, dezen intregeren met mediapayer en boven de 90% van de niet werkende zaken werken dan wel. Dit alles is kosteloos te downloaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je DivX7 installeert zou hij mp4 moeten afspelen, zie hieronder en kies 'Free Dowload'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als dat niet lukt.Converteer je de MP4 naar MP3.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hallo Dette,

je kan dit probleem op de volgende manier oplossen. Installeer de K-lite codec te vinden op:

http://www.free-codecs.com/download_soft.php?d=5600&s=42

Herstart je computer na het installeren en er is nooit meer een video of audio bestand dat niet meer wil afspelen!

Groeten Dirk vd Broek
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding