Wat is beter? Internet explorer 7 of 8? Ik wil graag weten waarom ik over zou moeten gaan naar 8 ipv 7.

Ik wil graag weten waarom ik over zou moeten gaan naar 8 ipv 7.
(hoef niet te horen dat ik een andere moet nemen dan IE)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Wij webbouwers ontwikkelen websites al niet meer voor IE 7. Het is een rotbrowser die pagina's vaak anders toont dan wij willen. IE 7 is daarnaast onveilig. IE 8 is al beter, IE 9 of 10 zou nog mooier zijn. Trekt je pc dat niet, kijk dan naar Chrome of Firefox.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet wat de vraagsteller wilde horen, maar dit is gewoon de waarheid. Ik zeg Firefox of Chrome, of IE10 als je Windows 8 runt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is wel wat de vraagsteller wilde horen