Net zoals je rode ogen zo herstellen.
Daar is een hele handige tool voor.

Speciaal om rode ogen te verwijderen zit er vanaf Photoshop CS2 zowaar een Red Eye Removal tool. Om de tool te gebruiken onderneem de volgende stappen. Neem je foto met de rode ogen en pak de Red Eye tool aan de linkerkant.

Er is nog een andere manier om Rode ogen te verwijderen of eventueel een andere kleur te geven. Pak de foto en zoom in op de ogen door onder de Navigator weer te vergroten naar bijvoorbeeld 600%.

Teken nu met je Eliptical Marquee tool een cirkel om het oog. Feather nog even met 1 pixel door naar Select, Modidy, Feather te gaan. Ga nu naar Image >> Adjustments >> Channel Mixer en zet hier rood op 0, zet groen op +60 en blauw +40. Je kunt hiermee wat schuiven met groen en blauw om het echt goed te krijgen.

Je kunt ook de originele kleur van het oog zien te benaderen.

Hier is een tutorial, afhankelijk van welke versie je hebt zijn er nog veel
meer tutorials te vinden.

http://www.websonic.nl/tutorials/photoshop/photoshop_rodeogentool.php

PS:
Boeiende foto. Zou ik niet glad trekken.