hoe open ik een mimeole bestand (email) met outlook 2010? Ik krijg nu alle codes erbij.

Ik krijg mail toegestuurd dat een mimeole mail is. Hij stuurt dit als attachment mee. Ik kan dat alleen niet openen. De mail zelf wordt geopend met alle codes erbij. Dit leest vervelend.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Het bestand is je toegestuurd door iemand die nog Outlook Express gebruikt. MimeOle is een MimeOle is een Mime bestand speciaal bedoeld voor Outlook Express en is daardoor niet bruikbaar in Outlook. Een MimeOle bestand zorgt ervoor dat Outlook Express weet wat het met een bepaald bestand (bijlage) moet doen. Je zult de verzender moeten vragen het bestand op een andere manier bij je te krijgen als je het zou willen openen.