Wat is de beste kwaliteit om een video te renderen in Sony Vegas Pro?

Ik heb een filmpje gemaakt, maar ik weet niet goed in welke codec ik hem moet renderen. Ik wil hem uiteindelijk branden op een dvd, maar in welke codec krijg je dan de beste kwaliteit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Dan is moet je ongetwijfeld h264 nemen.
Of wachten op h265, is nog veel beter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet u waar dat staat als ik ga renderen? Ik kan hem namelijk niet vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat heb je wel tot je beschikking?
(dank voor de u maar hoeft niet)