Hoe kan ik thuis bladwijzers maken die ik op mijn werk níet kan zien?

Als ik thuis privé inlog bij Chrome maak ik bladwijzers van voor mijn interessante websites. Nu zie ik die bladwijzers ook als ik op mijn werk inlog. Maar dat wil ik juist niet. Eerst was dit zo, maar nu sychroniseert hij dit. Hoe zet ik dit uit? Zodat het dus computergebonden is en niet accoutgebonden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Via Instellingen - Geavanceerde synchronisatieinstellingen kun je het synchroniseren van bladwijzers uitschakelen. Zo krijg je dus op ieder apparaat andere bladwijzers.
bamibal