Adobe Iconen in Windows 7

Ik heb pas een nieuwe pc met Windows 7 geinstalleerd, en daar ook Adobe Reader 9 op gezet. Dat ging even goed, tot ik een pdg opendeed, en plotseling zijn alle icoontjes, ook op de taakbalk, het Adobe icoon.
Als ik Adobe Reader verwijder, is het weer in orde. Zet ik AR er terug op, is het weer het zelfde probleem.

Enige suggesties?

bedankt,

Jan

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou Jan, ik heb ook Windows 7, en Adobe Reader 9, maar heb toch geen last van verdwenen iconen.
Kan je hier niet mee helpen.. Wel een legitieme versie van W7?
capthavoc
14 jaar geleden
capthavoc (884)
ik vermoed dat je toch iets verkeerd hebt gedaan vroeg de pc om het bestand te koppelen ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar staat pdg voor? Als het een soortgelijk programma is dan kan eht zijn dat je deze hebt gekoppeld. Probeer het beide nogmaals te instaleren via de geavanceerde instellingen. Dan zie je werkelijk wat alle opties zijn die worden doorgevoerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oeps, ik bedoel pdf. Alles nieuw en legitiem.
Ik zal eens kijken of ik Adoboe via geavanceerd kan installeren.
Bedankt Jan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het op een microsoft forum nog tegengekomen, blijkbaar idd een fout binnen 7 met betrekking tot Adobe.
Je kan het oplossen in de registry, en daar blijf ik af, of door een nieuwe user aan te maken en te hopen dat het niet meer gebeurt.
Allen bedankt voor uw reacties Jan

Het beste antwoord

Het is pdf. Het is niet complitable dus dat betekent dat het nog niet in samenwerking met windows 7 kan gaan, of deels niet; dus moet je het voorlopig met een ander programma doen. En later kun je het weer proberen met adobe reader