Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn laptop is al ruim 110 uur aan het scannen en nog niet eens op 1/4e... hoe kan dit?

Ik wou mijn laptop "volledig scannen" maar hij is al ontzettend lang bezig. Gelukkig gaat hij wel door als ik hem dichtgeklapt heb maar het duurt wel erg lang naar mijn idee.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
698
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarmee dan? Windows Defender? Of...?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je moet hier gewoon mee stoppen want dit heeft geen zin. Stop de actie, sluit je computer helemaal af, start hem weer op en probeer het nog een keer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Erg bedankt voor de snelle en vooral nuttige reactie! Ik heb je advies opgevolgd en nu is hij rond de 7uur bezig en bijna klaar. Wel weer de volledige gedaan maar dan kan ik de duur nog begrijpen. Dankjewel!

Andere antwoorden (2)

Dan blijft hij hangen. Een volledige scan mag ,afhankelijk van je opgeslagen GB's een uur of vijf duren. Meteen stoppen en afsluiten. Kies een ander scan programma.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of het kan zijn dat je programma's aan hebt staan die het process verslomen of je hebt gewoon heel veel bestanden op je computer, dat duurt lang om te scannen. Als het alle twee niet is dan zou ik een ander anti virus programma nemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding