Hoe krijg ik whatsapp op mijn ipod4? Als ik whatsapp open krijgen ik deze fout: sorry, uw apparaat wordt momenteel niet ondersteund. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

je kunt wel whatsappen op je ipod. Ik heb een ipod 3 en bij mij werkt het.

je moet eerst je ipod jailbreaken.( weet niet precies hoe dat zit met ipod4, ff googlen en je vindt het vast wel)
dan installous installeren
whatsapp downloaden
via cydia "whatspad" van BigBoss installeren

het is wat werk maar dan heb je ook wat!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Whatsapp werk alleen op telefoons dus niet op iPods e.d.