Is er in Microsoft Outlook versie 2010 een functie voor het maken van een terugbelnotitie?

Of kan ik die maken? En dan opslaan als zijnde terugbelnotitie?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1K

Antwoorden (2)

Microsoft had ooit een While You Were Out (WYWO) form template voor Outlook. Deze is via de site van MS niet meer beschikbaar. Gelukkig zijn er altijd wel sites die zoiets nog achter de hand hebben. op de site in de bron zelfs twee verschillende versies met uitleg hoe je ze kunt gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt de ingekomen mail categoriseren. Je plakt er als het ware een kleurtje op. Zo kun je b.v. diegenen die je terug moet bellen voorzien van een rode tag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoel eigenlijk gewoon een template voor een terugbelnotitie. Ik krijg heel veel telefoontjes op een dag en ik ben degene die alles door moet sturen. De terugbelverzoeken per mail stuur ik meteen door. Bij mijn vorige werkgever gebruikten we een ander mailprogramma, veel handiger en daar zat wel zo'n template ingebouwd en was ideaal.