Hoe verwijder ik weer de pagina nummering uit mijn word document?

ik hen een pagina numering aangebracht, maar ik wil het weer verwijderen, hoe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Amadea
11 jaar geleden
Wat bedoel je met het trefwoord "windhoos"?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
windhoos is een " koosnaampje" voor Windows.

Het beste antwoord

Je kan er dubbel op klikken, zodat de voettekst bewerkbaar wordt. Dan kan je een nummer selecteren en op delete drukken. Dan zou het uit het document moeten verdwijnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit kun je instellen bij 'voettekst'.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klik op de eerste pagina van het document bij Beeld op Koptekst en voettekst. Wis het paginanummer, en sluit de balk Koptekst/voettekst weer.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jij ook dankjewel!