mijn computer onthoudt de wachtwoorden niet meer.Wat moet ik doen?

nooit problemen ermee gehad.
moet ik bij extra kijken en internet?

Toegevoegd na 10 minuten:
inloggen met mijn e.mail. Dan moet ik een paar keer per dag mijn e.mail adres invullen plus mijn wachtwoord. vroeger onthield hij dat.

Toegevoegd na 17 minuten:
ik heb internet explorer

Toegevoegd na 20 minuten:
het gaat niet alleen over mijn Gmail maar alle wachtwoorden onthoud hij niet meer b.v. van mijn album of facebook enz.

Toegevoegd na 41 minuten:
ik kan wel overal in komen.want mijn wachtwoorden heb ik opgeschreven. maar het steeds opnieuw invoeren bij mijn Gmail is een probleem.want dat doe ik een paar keer per dag. en eerst klikte ik en kwam mijn naam en wachtwoord gelijk, en nu moet ik elke keer weer mijn volledige e.mail invullen plus mijn wachtwoord.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
13.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zult er bij moeten vertellen over welk programma je het hebt: het klinkt als internet explorer...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke browser heb je nou?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
12-11-2020 Ik heb hetzelfde probleem na een update van Windows 10 vorige week. Ik gebruik ook Lastpass maar bij inloggen op google voor gmail en op live voor microsoft werkt lastpass niet; moet de ww steeds in Lastpass opzoeken en kopiëren naar inlogscherm van gmail of microsoft onedrive.

Het beste antwoord

Het "verdwijnen" van je wachtwoorden kan allerlei oorzaken hebben: de instellingen van Internet Explorer, maar b.v. ook een schoonmaakprogramma dat op de achtergrond zijn werk doet. Het probleem komt wel vaker voor en er is niet echt een standaard-oplossing. Je zou kunnen kijken of de instellingen van Explorer goed staan. Via Extra > Internetopties klik je op het tabblad Algemeen. Bij Browsegeschiedenis moet GEEN vinkje staan voor "Browsegeschiedenis verwijderen bij afsluiten". Ook kun je proberen om via Extra > Internet opties > tab inhoud > kop automatisch aanvullen > knop instellingen, aan te vinken dat alles automatisch moet worden aangevuld. Als dat allemaal niet werkt is er nog het paardenmiddel: Ga naar Extra > Internetopties > Geavanceerd en klik op Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen.

Maar wat ik me vooral afvraag: waarom maak je geen gebruik van een (veilig én gratis) programma als b.v. Last Pass, dat alle wachtwoorden voor je onthoudt en (als je dat wilt) automatisch invult? Dan heb je ook nooit meer "spiekbriefjes" nodig waar je wachtwoorden op staan...
https://lastpass.com/
Pieter2011
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
geweldig pieter bedankt

Andere antwoorden (2)

Ik zou gewoon even het email account verwijderen, wel eerst alle ontvangen berichten opslaan zodat deze niet verloren gaan en dan opnieuw het zelfde account aanmaken

Toegevoegd na 3 minuten:
het zou ook kunnen liggen aan de beschikbaarheid van de mailserver die je gebruikt .
Wachtwoord opnieuw invoeren zou ik gewoon annuleren kiezen, als deze goed was kan dit niet ineens niet meer goed zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is een instelling van internet, cookies.. Ik kan je niet precies vertellen waar je dat kunt vinden, maar weet zeker dat dat het is, heb t zelfde probleem gehad, als je dan cookies bewaren ofzo aanvinkt onthoud de pc je wachtwoorden weer :)