Waar vind ik het klembord in Windows 7 64 bit of is er een andere manier om iets dat is verwijderd terug te halen ?

Omdat ik nog een oude versie van Skype had en het niet allemaal even goed meer werkte besloot ik dan toch maar de nieuwste versie te gaan downloaden. Eerder bij het opnieuw installeren van Windows 7 merkte ik daarna al dat bij het opnieuw installeren van Skype alle gespreksgeschiedenis weg was. Ditmaal besloot ik de gespreksgeschiedenis van 1 vriend handmatig te kopiëren en naar mezelf te mailen zodat het daar opgeslagen stond. Eenmaal geplakt in het mailvenster ben ik het echter vergeten te mailen. Ik heb de oude Skype verwijderd en daarna de pc opnieuw opgestart.. Het stond ook niet bij concepten. Nu las ik dat gekopieerde text op het klembord/clipboard word opgeslagen maar ik kan het klembord nergens vinden dus mijn vraag is nu of iemand weet waar ik het klembord kan vinden en of het er überhaupt nog in staat na een reboot.
Mocht dit niet zo zijn, is er dan nog een andere manier om het skype bestand terug te halen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
8K

Antwoorden (2)

Het klembord is gewist bij een herstart, klembord is niet echt op te zoeken, het is gewoon wat er onthouden wordt als je ctrl-c/x doet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
klembord is gewoon te bekijken door middel van een programma, zie mijn antwoord ;)
Hallo,

In windows 7 en vista is het klembord programmatje niet meer beschikbaar wat in windows XP wel beschikbaar was. namelijk het clipbrd.exe programmatje deze kun je wel op je nieuwe PC zetten door het hier naar toe te kopieëren.

link naar het clipbord programma:
http://www.thewindowsclub.com/downloads/Clipboard-Viewer.zip

wanneer je je pc opnieuw het opgestart is alles van je clipbord weg.

met een recovery programma heb je een kleine kans iets van je gespreksgeschiedenis terug te vinden. dit kan je zelf doen met bijvoorbeeld: recuva
Maar een computer winkel zou dit eventueel ook voor jouw kunnen proberen.

hopelijk heb ik je genoeg geinformeerd.

groeten,

bartcho