Nee er zit geen Siri op de Nieuwe iPad en dat kan je er ook niet op krijgen.
11 jaar geleden
Nee, niet standaard.

Via jailbreak zijn er wel enkele mogelijkheden om zo'n soort gelijke alternatief te krijgen.

SIRI is momenteel alleen beschikbaar voor de iPhone 4S.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zit een Soort Siri op de nieuwe iPad. Wanneer je iets wilt typen zie je op het toetsenbordje een soort Microfoontje, wanneer je hier op drukt kan je iets inspreken (in het engels) en wat je zegt komt dan op het beeld te staan. Hoewel je Siri wel kan krijgen moet die via een Jailbreak. Momenteel is er nog GEEN Jailbreak voor IOS 5.1. Binnenkort wordt deze gereleased! Dan kan je via Cydia en Spire Siri krijgen. Let er wel op dat je Garantie vervalt met een Jailbreak erop. Ik raad je aan om een Back up te maken zodat wanneer je hem ooit wilt herstellen je gewoon de Originele zonder enkele foutjes, je iPad hebt.