Hoe kan ik zorgen dat anderen niet mijn vrienden/contactlijst kunnen zien op msn?

Nieuw op msn, ik wil niet dat anderen van naderen eten met wie ik msn contact heb, ho kan ik dit regelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit vind ik een goeie vraag, want lang niet iedereen is zich bewust van zijn privacymogelijkheden.

Het beste antwoord

Ga naar http://live.nl en meld je aan met je emailadres en wachtwoord.

Klik vervolgens rechtsboven op je naam en klik in het menu dat wordt geopend op "Privacy Settings".

Klik in het scherm dat verschijnt op Advanced.

Klik onder "Profile and search" op "Basic information".

Schuif de schuifregelaar bij "Friends list" geheel naar links.

Toegevoegd na 1 dag:
In het Nederlands:

- Meld je aan bij http://live.nl met je emailadres en wachtwoord.

- Klik rechtsboven op je naam.

- Klik in het menu op "Privacyinstellingen".

- Klik helemaal onderin het scherm op "Geavanceerd".

- Klik op "Basisgegevens".

- Schuif de schuifregelaar van "Vriendenlijst" helemaal naar links.

Toegevoegd na 1 dag:
Even een plaatje erbij om de schuifregelaar duidelijk te laten zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet wat 't met de Messenger-versie te maken heeft. 't Werkt ook gewoon voor m'n Pidgin (alternatieve multi-platform multi-protocol messenger).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Log je wel in op live.nl? Wat ik hier beschrijf heeft helemaal niks met het programma op je computer te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik begrijp nog steeds niet wat versies ermee te maken hebben. Dit is iets dat je online eenmalig instelt en wat naar mijn idee verder voor elke versie zou moeten werken. Ik kan me niet voorstellen dat de *website* voor elke *programmaversie* anders zou zijn. De website heeft immers geen weet van de versie van het programma dat jij op je computer hebt geïnstalleerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah, jij moet nog op "Basisgegevens" klikken. De screenshot is verder identiek ja.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is 't nu wel gelukt dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klik in jouw screenshot op Basisgegevens. DAN pas zie je het. Wacht, ik maak zelf even een screenshot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo, shotje gezet. Nu moet het toch te vinden zijn :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan :) Enne, die vliegjes zitten er bij mij ook wel eens haha