Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik Engelse Internet Explorer door Nederlandse vervangen?

Iemand heeft op een Nederlandse Windows 7 een Engelse Internet Explorer. Die IE heb ik zo goed mogelijk verwijderd, maar de Nederlandse IE weigert nog steeds te installeren.

Het installatieprogramma zegt niet verder te willen gaan, omdat het een andere versie van IE aantreft. Kan ik het gedetecteerde verwijderen, of de detectie voorkomen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
827

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ANTWOORD!! :D

Er kan maar op een manier een engelse internet explorer worden geherinstalleerd, namelijk, als je gebruik maakt van een engelse versie van Windows. Als dat niet zo is, dan moet je mij corrigeren. It'ers doen altijd of ze altijd gelijk hebben, maar vaak is dat niet zo, waarschijnlijk zijn we te trots? haha. Als dit wel het geval is, dan moet je even een nederlands taalpakket installeren.

Ik geef ze je even mee in de bron!

Voor Windows vista en 7 en volgens mij zelf nog voor xp kun je het ook officieel downloaden via Windows update.

Als je er niet uitkomt of mijn antwoord klopt niet, hoor ik van je! :)

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom antwoord je dat er "maar op een manier een Engelse Internet Explorer" geïnstalleerd kan worden, terwijl ik beschrijf dat ik een *Nederlandse* IE wil installeren? Je typt ook "It’ers doen altijd of ze altijd gelijk hebben..." Waarom al die extra tekst, terwijl dat niet helpt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat was een grapje, en tevens had ik je vraag niet goed gelezen. Wat kan gebeuren. Ik ben zelf it'er en ik doe zelf ook altijd alsof ik gelijk heb! :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit heeft helaas niet mogen baten, maar het is het enige antwoord dat ik kreeg.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding