Ik ben mijn snelkoppelingen van Microsoft Office 2010 kwijt. Hoe aal ik deze terug?

Ik heb een office 2010 interprise versie. Met een HP PRObook 6550b.

Toegevoegd na 13 minuten:
Ik gebruik windows 7 prof

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1K

Het beste antwoord

Kijk eens in je prullenbak of je hem niet per ongeluk hebt weggegooit.
anders: gebruik de zoek functie om te zoeken naar start van office en maak een nieuwe snelkoppeling.
Jaspro101
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wou ik ook zeggen XD

Andere antwoorden (3)

Met Verkenner(RmuisClick op START) naar ProgramFiles/microsoft office navigeren en daar op de relevante EXE RmuisCLICK, kies create shortcut (maak snelkoppeling), kies op de desktop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Start, office selecteren, onderin taakbalk rechtermuisknop op het desbetreffende pictogram, en dan vast maken aan taakbalk of slepen naar je bureaublad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga via start naar alle programma's , zoek microsoft office 2010 klik die open , ga met de muis boven word staan klik met de rechter muisknop en kies in het snelmenu voor aan de taakbalk vastmaken of snelkoppeling naar het bureaublad maken.
FRank