Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een eenvoudige manier om een stukje uit een mp3 bestand te knippen in Windows 7 en daar een nieuw mp3 bestand van te maken?

Zonder allerlei programma's te hoeven installeren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
33.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dat gaat hier heel simpel:
http://mp3cut.net/cut_mp3
Je hoeft dan helemaal geen programma's te installeren, want je doet het gewoon online.

File (mp3) uploaden.
Begin van de cut aangeven met de linkerpijl, en het einde met de rechterpijl.
Let op: je kunt ook snel een fragment opzoeken, door met je muis op de streep (met tijdsaanduiding erboven) te klikken en te slepen.

Als je de juiste "knips" hebt gemaakt, klik dan op 3) cut and download, en je hebt een geknipte mp3 met de originele titel aangevuld met "(mp3cut.net)". Ik heb het zojuist even uitgeprobeerd en het is een fluitje van een cent ;-)
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
Oh, grappig: ik had jouw site niet geprobeerd, maar wel http://cutmp3.net/. Ik snapte er geen bal van, maar dankzij jouw uitleg... Kortom, ik trek me meteen terug!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaja Pieter, ik weet niet zoveel, maar ik kan het wel goed uitleggen! ;-) De werking van de site heeft mij ook verbaasd. Tot nu toe wist ik niet dat het online ZO simpel was, en dat het nog vrij snel gaat ook. Ik had zo'n cuttertje als software op mijn computer staan, maar dat kan er vanaf vandaag weer af. Ik doe dit voortaan online.
Pieter2011
12 jaar geleden
Met 20 medailles in je prijzenkast zal het met die kennis wel meevallen, denk ik ;) Ik heb vreselijk zitten pielen met de schuifjes op die MP3cutsite, maar kon niet ontdekken hoe het allemaal werkte. Maar nu is het me volkomen helder. Nogmaals bedankt voor de uitleg!
Met music maker kan dat zeker, alleen moet je dan wel dat programma installeren. Echt een aanrader, je kan er nog veel meer leuke dingen mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding