hoe kan ik een album beoordeling ongedaan maken in itunes?

Als je een nummer in itunes een beoordeling geeft, bijvoorbeeld 3 sterren kun je dit weer ongedaan maken door met rechtermuis knop op het nummer te klikken vervolgens naar beoordeling gaan en dan op "geen" klikken.

Maar hoe maak je een album beoordeling ongedaan?
(in de itunes lijst aan gegeven met een doorzichtige ster)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de makkelijkste oplossing is het album verwijderen en opnieuw invoeren en dan jouw beoordeling geven.

Antwoorden (1)

Selecteer het album, of alle nummers. Kies "Toon Info" op de Mac, of "Info Tonen" op Windows. Kies het tabblad "Info" Rechts onder staat "Beoordeling". Vink dat aan, en zet de sterretjes met je muis helemaal naar links. Dan zijn de beoordelingen voor alle nummers van het album weg.