(Hoe) kunnen Word 97 en Access 2000 samen op 1 computer staan?

Het besturingssysteem van degene voor wie ik de vraag stel is Windows XP.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Deze programma's kun je naast elkaar installeren op de PC.
KIjk eens bij software in het configuratiescherm en haal daar weg wat niet nodig is.
De enige uitzondering in de office versies is outlook. Deze kan niet naast elkaar geinstalleerd worden.
Frank
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je het Office pakket installeert heb je altijd de mogelijkheid te selecteren welke onderdelen uit het pakket je wilt installeren. Dus doordat uit Office "97 Word is geinstalleerd en uit Office 2000 Access is geinstalleerd, staan de verschillende programma's op 1 computer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht aan de mogelijkheid dat onderdelen van de twee Office pakketten elkaar in de weg zouden kunnen zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien dat ze elkaar in de weg zitten als uit beide Office-pakketten beide programma's worden geinstalleerd (dus Word 97 en 2000, Access idem) of de hele pakketten, maar bij losse installatie is dat geen probleem. Je hebt dan een standaard (als je een .doc opent, opent hij hem in de standaard geselecteerde Word-versie) dus dat zal ook geen problemen opleveren.