Verbieden alle providers de piratbay?

Wordt in de toekomst piratbay verboden voor alle providers?
Zoja, dan zijn er toch nog 100den ander sites?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Brein is het al aan het proberen te verbieden bij alle providers, of dat gaat lukken is een tweede. En ja er zijn nog 100den dergelijk sites plus mogelijkheden om toch bij TPB te komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is maar de vraag. In principe is het een ordinaire vorm van censuur, omdat een private partij een internetprovider verzoekt om een website te blokkeren. Daarom weigeren alle providers op dit moment deze blokkade uit te voeren, tot grote ergernis van Stichting Brein.

Het zal waarschijnlijk leiden tot een nieuwe rechtszaak, die uitspraak zal wel even op zich laten wachten, dus vooralsnog hoef je je nergens druk om te maken.

Toegevoegd na 4 minuten:
En ja, natuurlijk zijn er genoeg alternatieven. Dat is het mooie aan Stichting Brein. Telkens als zij wat verbieden komt er iets beters voor in de plaats :).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga er maar vanuit dat langzaam aan alle providers er aan moeten geloven . UPC heeft echter gezegd niet mee te werken aan het blokkeren van The piratebay. Meestal als het voor de rechter komt zal de rechten een verwijzing maken naar de zaak tegen kpn en xs4all

op torrentz.eu staan nog een hele hoop torrents sites.