Hoe kan ik een Indesign CS5 bestand openen in Adobe Indesign CS4?

Op stage had ik vorig jaar een bestand aangemaakt, maar kan deze met mijn huidige Adobe Indesign CS4 pakket niet openen?

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik kan het bestand nu dus niet openen en ook niet exporteren!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zal je toch iemand moeten vinden die dat voor je kan doen. Ik wil het best voor je doen, maar ja dan stuur je wel een bestand naar iemand die je niet (persoonlijk) kent

Het beste antwoord

Je kan via de Adobe site een gratis test versie van cs5 downloaden. En dab kan je hem daarna exporteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het bestand exporteren naar een indesign markup file ( CS5) of een inx file ( Indesign interchange format CS4 en lager)
Dan kan je hem openen in oudere versies
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt een CS5 bestand niet openen in een lagere versie. Hiervoor moet je hem (in CS5) openen en exporteren als inx-bestand (interchained). Ga dus op zoek naar iemand met CS5. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan inderdaad alleen vragen om de laatste bezitter van de file dit te exporteren naar een exchange bestand.