Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik op mijn ipod touch ook iets krijgen zodat bijv, als ik de toegangscode fout intoets, dat er dan een foto word genomen met je front camera?

Kan ik op mijn ipod touch ook iets krijgen zodat bijv, als ik de toegangscode fout intoets, dat er dan een foto word genomen met je front camera? Dat wil ik omdat sommige mensen het leuk vinden in mijn ipod te snuffelen en dan vraag ik wie dat gedaan heeft en dan antwoorden ze allemaal "ik niet" .en met zoiets weet ik WEL wie het gedaan heeft

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
597
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zit een onlogische factor in jou vraag. als mensen in jou pod kunnen kijken dan hebben ze de correcte toegangscode. je kunt dan wel een foto laten maken bij een foutieve code, maar die toetst niemand in?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Igotya downloaden via cydia... Als je ipod gejailbreakt is natuurlijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje, erg handig maar bestaat er dan ook nog iets dat je bijv als je de code 10 keer mis doet dat je dan 1 minuut moet wachten, 5 of 20 minuten wachten en uiteindelijk moet je em verbinden aan itunes. Is hier iets tegen te doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet dat ik weet sorry...
Kan wel met de app my folder maar alleen als iemand die code probeert te raden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals ck het aangeeft moet jouw ipod touch gejailbreaked zijn, iGotYa is er een wat je kan gebruiken, ben trouwens zelf een gebruiker van iGotYa, en het werkt gewoon perfect maar wel moet je er 5$ er voor over hebben.. Ook is er een gratis alternatief voor iGotYa en het heet iCaughtU.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar heb je dan ook iets waarbij je gewoon eeuwig kan blijven raden? En dat er NIET komt te staan: 1 minuut wachten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom heb je toch voor iGotYa gekozen ipv icaughtu?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Antwoord op vraag 1: Niet dat ik t weet..
Antwoord op vraag 2: Toen iCaughtU uitkwam maaktte ik al gebruik van iGotYa

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding