Ik heb gratis een code van kpn voor spotify gekregen. Maar als ik daar heen ga geeft spotify aan: kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (1)

Je moet het activeren via de KPN site zelf

Aanmelden met de Spotify activeringscode
U ontvangt binnen 10 dagen na het afsluiten van uw Alles-in-één pakket een brief van KPN met de Spotify activeringscode. Ga naar www.kpn.com/Spotify en kies voor [activeer nu]. Vul hier de Spotify activeringscode en uw e-mailadres in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee je krijgt toegang tot de hele Spotify database met alle nummers. Daar heb je al voor betaald in je alles-in-1 pakket ... helemaal graties dus !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graties is lekker, en spotify is geweldig.
Dank je wel voor het antwoord nu weet ook ik hoe ik het moet doen.