hoe zet ik een bestand om naar onbekende toepassing?

dit was namelijk eerst zo maar verwisselde ik het met winrar nu kan ik het niet meer terug zetten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Als je Winrar niet gebruikt, kun je dit programma er af gooien via het configuratiescherm. Als je het wel gebruikt moet je kijken naar wat voor alternatief er mogelijk is.
WinZip bijvoorbeeld is een goede vervanger. Zoek het ideale bestand op internet op, wat wel werkt. Een onbekende toepassing betekent dat het programma niet werkt.
12 jaar geleden
rar is een soort zip. Eerst uitpakken met een programma dat rar ondersteunt, daarna kun je het als het goed is weer gewoon gebruiken tenzij het corrupt is geraakt. Daar is niets aan te doen. Pech hebben.