Hoe kan je geluiden van je PC op skype aan andere mensen laten horen?

Ik bedoel dus dat als je bijvoorbeeld een mp3tje aanzet op jou computer, dat de persoon waarmee je belt, dat mp3tje ook hoort. Ik bedoel dus niet dat je je microfoon bij de boxjes moet houden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
6.7K

Antwoorden (1)

Bij Skype kan je alleen maar kiezen tussen ingangen die je als bron laat horen. Normaal is dat je microfooningang. Maar je kunt ook je line-input kiezen. Als je daar een ander signaal opzet, dan kan de tegenpartij dat horen. Je microfoon werkt dan echter niet meer.
escape