welke internet browser is het best?

met het beste bedoel ik:

laat als snelst de pagina´s
is het overzichtelijkst
heeft een goed download programma

deze browser moet ook compatibel zijn met LINUX

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
1.3K

Antwoorden (12)

Mozilla Firefox komt bij heel veel tests als beste uit de bus.

Toegevoegd na 1 minuut:
En ik ben ook ervaringsdeskundige: Ik gebruik Firefox en ben er al heel lang érg tevreden mee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Snelheid hangt ook af van je egen computer en van je verbinding. Ik surf het liefst met Firefox als ik met de windhoos PC werk, en met Safari voor mijn Appeltje. Allebei snel en probreemloos. Volgens mij kan je Firefox met Linux gebruiken. Safari, weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
FireFox... Door de plugins het meest aan te passen... Klein en snel...

Zeer goed...

Internet explorer wil ik nooit meer...

En is er ook in Linux...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Behalve de al eerder genoemde browsers heb ik goeie ervarig met Google Chrome.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
google chrome werkt niet goed bij een aantal sites, bijv. LinkedIn en Joomla administratie. Voor de rest een snelle browser
Ik ben heel tevreden over vuurvosje. maar ieder z'n meug.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zonder twijfel Firefox: Snel en duidelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk Google Chrome. Compatibel met Linux, heel erg snel en redelijk overzichtelijk. Het enige minpunt is dat je er verder niet veel mee kan doen, maar dit vind ik ook niet nodig voor een browser eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn voorkeur gaat uit naar Google Chrome. IE is zoooo langzaam bij mij, Firefox kan ik t maar niet mee vinden en Chrome is gewoon hartstikke snel en overzichtelijk. Download ook snel, ik ben er blij mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb IE8, Firefox en Chrome, omdat ik voor mijn werk moet kijken hoe websites er in de verschillende browsers eruit zien. Chrome is echter mijn standaard browser.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik mozilla firefox 3.5 silent special edition.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Apple safari