Hoe kan ik twee maal Picasa-fotoviewer openen?

Hoe kan ik twee maal Picasa-fotoviewer openen en het liefst naast elkaar?
Want nu als ik twee fotomappen wil bekijken of vergelijken dan verander dit wel in de Picasa-fotoviewer maar ik kan ze dan niet vergelijken hé.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Met de meeste software lukt het best om het programma 2 maal te openen. Zo werkt dat ook met mp3-players, en viewers om filmpjes te kijken. Kijk eens in de opties van het programma: misschien kom je iets tegen als "picasa opnieuw openen bij iedere nieuwe foto?". Als je die optie aan- of uitvinkt, open je gewoon 2 maal picasa, en hoef je alleen nog maar even de grootte van de vensters aan te passen, om ze naast elkaar te zien.

Maar misschien kan het nog veel beter: bekijk onderstaande plaatjes even. In dat geval hoef je Picasa helemaal niet 2 maal te openen, en zijn de vensters ook in één keer goed.

http://support.google.com/picasa/bin/answer.py?hl=en&answer=93773

http://support.google.com/picasa/bin/answer.py?hl=en&answer=1272943

Succes!