Met welk programma maken ze die presentaties in Huizenjacht?

Ik bedoel dus het 3D tekenprogramma. En er zit waarschijnlijk ook een aparte bibliotheek bij met meubilair en platen etc. Sketch Up is het zeker niet, 3D max volgens mij ook niet. Maar welke dan wel....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou het 3D studio max niet kunnen zijn? met dat programma is alles te maken,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je zo'n 3D model van een huis in een soort tekening? Meeste bedrijven gebruiken 3DsMax van Autodesk, en je kan er ontzettend veel mee.

Antwoorden (3)

Het kan zijn dat ze AutoCAD gebruiken. Dit is het meest populaire applicatie hiervoor. Ik heb een linkje bijgevoegd met de top 8 beste applicaties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sketch up kan je ook doen, dat is ook heel handig. en het is in 3D wat jij wilt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien Lightwave, een fantastisch programma waar bijvoorbeeld de SF-serie Babylon-5 mee gemaakt is. het is niet echt gebruiksvriendelijk, best moeilijk zelfs, maar de mogelijkheden zijn onbeperkt om fotorealistisch te tekenen, of te animeren.
Allerlei special effects aanwezig, camerabewegingen, etc.