Kun je in Whatsapp online verbergen? - zie uitleg

Ik heb vrij veel contacten in whatsapp, maar niet altijd zin om met iedereen te chatten. Echter de App geeft automatisch online status aan, waardoor ik vaak van velen meteen berichtje ontvang. Kun je dit uitschakelen zodat het lijkt dat je niet online bent?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
44.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, kan niet.
Maar die status klopt niet altijd hoor.
Waarom 'negeer' je die niet gewenste gesprekken niet?
Zo doe ik het gewoon. (oeps, geluid uit. Ach, krijg bericht pas nu binnen. Of na de tijd eerlijk zijn: zag je bericht wrl, maar ff geen tijd, of zin. Werkt ook prima)
Succes!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Vliegtuigstand inschakelen.
Dan whats app bericht lezen.
Dan vervolgens weer uit whats app.
Dan weer vliegtuigstand aanzetten.
Dat is de manier.

Antwoorden (3)

Heb jij misschien een Blackberry? Vaak blijf je bij de blackberry online Ookal ben je niet op Whatsapp, maar zodra er iemand wat schrijft en verzend dan ontvang je het direct en ben je online terwijl jij het nog niet eens gecheckt hebt.

Maar ff antwoord op je vraag:
Nee, je kunt dit bij geen enkel toestel voorkomen of verbergen, tenzij je diegene blokt dan ziet hij je status 'voor het laatst gezien... blabla'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blijkbaar is het er wel.. De bronnen zijn vrij oud, dus ik mag verwachten dat het er nu wel is.. Bron naar iPhone en Android.

Toegevoegd na 3 minuten:
Net even zelf gekeken, ik heb Android en kan personen blokkeren..

Toegevoegd na 5 minuten:
Je kunt ook jouw status veranderen, er zijn standaard meldingen als "Ben bezig" of "Batterij bijna leeg", maar je kunt daar natuurlijk ook "Offline" van maken. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je. Heb iphone. "Offline" ga ik proberen. Ben benieuwd wat anderen dan zien bij "last seen.."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien helpt het, maar heb je de blokkeerfunctie ook gevonden? Misschien geeft die de "last seen" niet door?
Die status is niet uit te zetten. Het enige wat je kan doen is personen blokkeren. Die personen zien niet meer jouw online of laatst gezien op... Status.