Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er ook een gratis programma op internet, waarbij ik documenten kan opslaan in pdf formaat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
892

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

De meeste mensen hebben Microsoft Office wel op de computer staan, als ik het goed heb kun je daar ook een PDF mee maken. (opslaan als)

Maar je kunt natuurlijk ook CutePDF gebruiken, deze voegt een virtuele printer toe aan jouw computer, dus in plaats van opslaan als, kies je voor afdrukken. En kies je de CutePDF-printer. Dan zal hij hem 'afdrukken' in een bestand. Werkt goed.

Toegevoegd na 1 minuut:
Vergeet niet in het begin vinkjes uit te zetten, drie in totaal, anders krijg je prachtige reclame en een mooie "ASK"-balk cadeau.

Toegevoegd na 5 minuten:
Er zijn wel andere programma's dan CutePDF, maar de meesten ken ik zelf niet (toegevoegd aan bron)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Open Office, volledige offfice, maar dan gratis en open source.
met elk programma waarmee je iets kunt afdrukken kun je in PDF opslaan

Dit is er ook een: http://www.bullzip.com/products/pdf/info.php
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik gebruik foxit reader om ze te lezen, die is eenstuk sneller met opstarten dan Adobe Acrobat, die allerlei plugins moet laden.

voor het maken van een pdf gebruik ik het programma van mijn Canon scanner : MP navigator EX
omdat ik de CDrom kwijt was heb ik die gratis op internet gedownload. Was even zoeken voor de goeie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google Docs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Primo pfd, via filehippo.com
daar kun het downloaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt PDF creator downloaden, is gratis. Die wordt geinstalleerd als een soort printer en zet je pdf bestanden om in een PDF file die je kunt opslaan.
Heel eenvoudig!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoelde te zeggen dat deze alle bestanden die je naar een printer stuurt kan omzetten in een pdf file (niet pdf naar pdf natuurlijk)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding