wie weet hoe ik dit kan oplossen? -> itunes probleem

ik wil dus de itunesstore openen , maar dat lukt niet. Word het nu wel zat. Dus ik zou erg blij zijn als iemand een oplossing zou weten voor dit probleem!

Toegevoegd na 3 minuten:
ik wilde dus een afbeelding bijvoegen maar dit lukt niet. ik zie in het itunes scherm als ik op de itunes store klik, geen itunes store. Ik zie een blanco pagina met in het midden, in grijze letters itunes store. En de vorderingsbalk loopt maar tot de helft.

Toegevoegd na 5 minuten:
windows vista

Toegevoegd na 8 minuten:
wel gelukt om afbeelding bij te voegen, heb het beeld maar verkleint. dit krijg ik dus als ik op de itunesstore heb geklikt in de kolom aan de linkerkant.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Verwijder je iTunes van je computer en installeer het opnieuw misschien dat het dan wel werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet chekken of je wifi en internet wel aanstaat